ARHIVO Elektronska pisarnica je rešenje koje korisnicima omogućava jednostavno upravljanje papirnom i elektronskom ulazno/izlaznom dokumentacijom, pri tome ostvarujući značajne uštede kroz automatizovano dodeljivanje delovodnog broja, skeniranje, odobravanje i arhiviranje dokumenata, poštujući zakonske regulative o kancelarijskom poslovanju.ARHIVO modul Elektronska pisarnica osigurava jednostavno i pregledno beleženje i distribuciju primljenih i izdatih papirnih i elektronskih ulazno/izlaznih dokumenata. Elektronska pisarnica je rešenje koje se u potpunosti prilagođava zahtevima klijenata. Cilj implementacije ovog sistema jeste vođenje jedinstvenog delovodnika uz značajno skraćenje vremena potrebnog za podnošenje, obradu i isporuku zahteva, kao i obezbeđivanje značajnih ušteda u radu. Elektronska pisarnica predstavlja efikasan mehanizam za praćenje predmeta u svim njegovim fazama – od prijema, odobrenja, realizacije do konačnog arhiviranja u papirnom i elektronskom formatu, uz bezbednu razmenu poruka i podataka, kao i jednostavnu integraciju sa ostalim elektronskim sistemima organizacije.
Osnovne funkcionalnosti ARHIVO Elektronske pisarnice su:
- Vođenje delovodnika – beleženje prijema i distribucije papirne i elektronske pošte
- Mogućnost evidencije pošte sa više lokacija u jedinstveni delovodnik
- Dodeljivanje standardnih ili 2D bar-kodova za automatsku obradu i praćenje pošte
- Automatizovano skeniranje papirnih dokumenata
- Import i evidencija elektronske pošte u delovodniku (prijem e-mail reklamacija, faktura i sl.)
- Mogućnost automatizovanog prosleđivanja dokumenata korisnicima i dodeljivanje zadataka
- Automatizovano odobravanje i realizacija zadataka
- Mogućnost razmene dokumenata
- Verzioniranje postojećih dokumenata u sistemu
- Praćenje promena i dopune predmeta uz brzu i jednostavnu pretragu dokumenata
- Zaključavanje dokumenata koji su u procesu dopune ili izmene od strane određenog korisnika
- Zapis i evidencija komentara nad dokumentima
- Rešavanje predmeta i žalbi
- Dodeljivanje prava pristupa korisnicima samo za određene tipove dokumenata
- Kontrola i evidencija pristupa
- Praćenje papirnog toka dokumenata čime se obezbeđuje integralno upravljanje i arhiviranje dokumentacije
Kompanija EIM d.o.o. pruža kompletnu uslugu implementacije ARHIVO Elektronske pisarnice, kao i prilagođavanje sistema prema klijentskim zahtevima.