Elektronska pisarnica

ARHIVO Elektronska pisarnica je rešenje koje korisnicima omogućava jednostavno upravljanje papirnom i elektronskom ulazno/izlaznom dokumentacijom, pri tome ostvarujući značajne uštede kroz automatizovano dodeljivanje delovodnog broja, skeniranje, odobravanje i arhiviranje dokumenata, poštujući zakonske regulative o kancelarijskom poslovanju.ARHIVO modul Elektronska pisarnica osigurava jednostavno i pregledno beleženje i distribuciju primljenih i izdatih papirnih i elektronskih ulazno/izlaznih dokumenata. Elektronska pisarnica je rešenje koje se u potpunosti prilagođava zahtevima klijenata. Cilj implementacije ovog sistema jeste vođenje jedinstvenog delovodnika uz značajno skraćenje vremena potrebnog za podnošenje, obradu i isporuku zahteva, kao i obezbeđivanje značajnih ušteda u radu. Elektronska pisarnica predstavlja efikasan mehanizam za praćenje predmeta u svim njegovim fazama – od prijema, odobrenja, realizacije do konačnog arhiviranja u papirnom i elektronskom formatu, uz bezbednu razmenu poruka i podataka, kao i jednostavnu integraciju sa ostalim elektronskim sistemima organizacije.

Osnovne funkcionalnosti ARHIVO Elektronske pisarnice su:

  • Vođenje delovodnika – beleženje prijema i distribucije papirne i elektronske pošte
  • Mogućnost evidencije pošte sa više lokacija u jedinstveni delovodnik
  • Dodeljivanje standardnih ili 2D bar-kodova za automatsku obradu i praćenje pošte
  • Automatizovano skeniranje papirnih dokumenata
  • Import i evidencija elektronske pošte u delovodniku (prijem e-mail reklamacija, faktura i sl.)
  • Mogućnost automatizovanog prosleđivanja dokumenata korisnicima i dodeljivanje zadataka
  • Automatizovano odobravanje i realizacija zadataka
  • Mogućnost razmene dokumenata
  • Verzioniranje postojećih dokumenata u sistemu
  • Praćenje promena i dopune predmeta uz brzu i jednostavnu pretragu dokumenata
  • Zaključavanje dokumenata koji su u procesu dopune ili izmene od strane određenog korisnika
  • Zapis i evidencija komentara nad dokumentima
  • Rešavanje predmeta i žalbi
  • Dodeljivanje prava pristupa korisnicima samo za određene tipove dokumenata
  • Kontrola i evidencija pristupa
  • Praćenje papirnog toka dokumenata čime se obezbeđuje integralno upravljanje i arhiviranje dokumentacije

Kompanija EIM d.o.o. pruža kompletnu uslugu implementacije ARHIVO Elektronske pisarnice, kao i prilagođavanje sistema prema klijentskim zahtevima.

Kontaktirajte nas

Ako imate bilo kakvo pitanje, kontaktirajte nas putem kontakt forme:




    O nama

    Nudimo vam najsavremenija digitalna rešenja i procese digitalizacije poslovanja.

    Kontakt

    office@newconcept.ba

    065 702 530

    Ložionička bb, 78000 Banja Luka